środa, 11 maja 2011

"Speck Of Gold"

Długo nic nie dodawałam ale to przez to, że teraz w czasie ciąży nie chce kupować nowych ciuchów bo potem nie będę miała co z nimi zrobić. Dlatego też stylizacja jest ze starych. Jedyne co nowe to pomarańczowa szminka i nowa fryzura. Nie wiem czy zauważycie ale mam dużo skrócony lewy bok ten który miałam długi :)Co do mojego samopoczucia to już jest ok. Zaraz zaczyna mi się 5 miesiąc i widać już  brzuch :) Poszukuje krótkich spodenek (nie jeansowych ) z pasem ciążowym. Może wiecie gdzie można takie dostać??

Polecam tą piosenkę. Jest piękna.


12 komentarzy:

  1. ładny zestaw i śliczny kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kwitnąco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz już śliczny brzuszek :))) Jak się czujesz?Maluszek już kopie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta Twoja fryzurka:)
    bardzo fajny zestaw a w szczególności buty i torba:)
    ja z doświadczenia także wiem że nie warto w tym momencie kupowac zbyt wielu ubrań-prawie wszystkie oddałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz. podoba mi się fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci z brzuszkiem :) gratulacje :)
    i fajne buciki
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzusio i Ty pięknie wyglądacie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie,swietna kamizelka i naszyjnik!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkwitasz!!!!!!!! Wyglądasz świetnie :) i ten kolor na ustach jest wspaniały :) pozdrawiam Cię cieło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciąża Ci służy :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)