wtorek, 9 października 2012

09.10.2012

Na dworze co raz zimniej, więc czas schowac letnie buty i wyciągnać te cieplejsze. W górach spadł śnieg więc w mieście od razu powiało mroźnym powietrzem. 
Cztery dni siedziałam w domu z Adasiem ponieważ pierwszy raz mi się rozchorował. Obydwoje nie moglismy wysiedzieć bo przyzywczajeni jesteśmy do spacerków :) Na szczęscie ja w poniedziałek powędrowałam do pracy. Niby tylko na 4 h ale to zawsze coś.
Moje dziecię do czwartku ma zakaz wychodzenia z domu, a w sobotę wyprawiamy mu urodziny :) Tak to już roczek. Adaś 15 Października skończy roczek. Jestem w szoku!
A poniżej moja stylizacja z dzisiaj.
Sorki za takie zdjęcia. Obiecałam już sobie, że się przemogę i na weekendy będzie mi mąż robił zdjęcia w plenerze :)
Sweterek,bluzka- Reserved
Spodnie-H&M
Buty-Lasocki

5 komentarzy:

  1. ech,jak Cię to pocieszy-siedziałam 10 dni w domu-najpierw miałam anginę,potem dzieci były chore... Zdrówka dla Adasia;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje serdecznie za bardzo miły komentarz ! :) pozdrawiam serdecznie i zdrówka dla Adasia <3 E, http://letsdothecatwalkladies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te butki :) i sweterek masz śliczny :) Już roczek, pędzi czas :) ucałuj synka i udanej imprezki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zleciało:) dopiero co, był taki malusi:) czekam na foto relację z urodzin!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)