czwartek, 31 lipca 2014

Serum Bioliq

Dzisiejszy post miałam już dawno napisać jednak ciągle coś mi wypadało. 
Jest to moim zdaniem wspaniały produkt.
Pewnie słyszałyście o nim nie raz. Ale dzisiaj napisze wam moją opinie na jego temat.
Opis producenta:
 Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki. Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i /l ub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji.

Skład: Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum.

źródło:wizaż.pl

Moja opinia: 
1.Pięknie nawilża
2.Poprawia wygląd
3.Najważniejsza dla mnie rzecz: Rozjaśniło moje przebarwienia!!! Jestem mega zaskoczona ponieważ tylko maść acne derm była sobie w stanie z nimi poradzić.

Bardzo mi się podoba opakowanie i aplikowanie pipetką:) Stosuje je rano i wieczorem. Rano pod makijaż a wieczorem kładę na nie krem. Na drugi dzień jak wstaję skóra wygląda naprawdę bardzo ładnie.
Jak widzicie na zdjęciu jedno opakowanie już zużyłam a drugie właśnie kupiłam. Cena tego produktu nie jest duża. W DOZ płace 24zł a serum mi starcza na miesiąc.

Także POLECAM wszystkim którzy chcą nawilżyć i wyrównać kolor skóry :)




7 komentarzy:

  1. Ostatnio brakuje mi na wszystko inspiracji. Czy Ty też masz takie chwile?
    Juzż kilka razy słyszałam o tym specyfiku. Koniecznie będę musiała Go wypróbować po porodzie - teraz w trakcie ciąży staram się nie używać żadnych nowości. Sama walczę z przebarwieniami. Po jakim czasie zauważyłaś efekty?
    Ściskam Cię serdecznie ;*
    ps. nowy post jest ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad nim, czy warto czy nie! Myślę że się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy produkt nadaje się do bardzo suchej skóry?:)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie jestem w stanie ci odpowiedziec ponieważ ja mam normalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę już z 6 miesięcy zastanawiam się nad kupnem, moja mama ma na polikach plamy od kilku lat (po antybiotykach), zastanawiam się czy choć trochę by pomogło.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam więc chętnie wysłucham opinii http://flawlessdreamss.blogspot.com pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Slyszalam ze te preparaty sa rowniez dobre na rozstepy. Prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojecia niestety:) ja tylko stosowalam do twarzy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)