czwartek, 29 lipca 2010

Chwilowe zawieszenie bloga

Dziewczyny na jakiś czas musze sie z wami pożegnać. Moje życie przewróciło się o 180 stopni ;( Jakiś pijany s*** potrącił mojego męża jak jechał na rowerze. Facet mial 2,6 promila. Mój mąż leży w szpitalu ze złamaną nogą i po operacji brzucha :((. Codziennie siedze do nocy u niego przy łóżku i jak widze jak cierpi to mnie aż serce boli:(. Sama niemoge jeść ani spać. Mam dla was dobrą radę. NIe dąsajcioe się na swoich chłopaków czy mężów bo nie warto. Ja teraz wiem że trzeba się cieszyć każdym dniem :((

20 komentarzy:

  1. Strasznie współczuję :(
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPÓLCZUJĘ CI LINECZKO!NIECH MĄŻ WRACA DO ZDROWIA A TY JAK NAJSZYBCIEJ DO NAS.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi przykro. mam nadzieje,ze szybko wyjdzie ze szpitala :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci współczuję i trzymam kciuki, aby wszystko było dobrze! Szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojego męża, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholera !!! :( Strasznie mi przykro !!!
    Życzę mężowi Twemu szybkiego powrotu do zdrowia i pełni sił :**********

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się mocno, wszystko wróci niebawem do normy. Dużo zdrowia dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  7. niech szybko wraca do zdrowia! Jestem w szoku po tym jak to przeczytałam :(
    BĄDŹ SILNA!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem w szoku, ogromnym szoku! trzymam kciuki za męża, oby szybko i bez komplikacji wrócił do domu... :(
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wyjdzie z tego! mam nadzieję, że szybko. trzymajcie się oboje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, trzymam za Was mocno kciuki!!! Trzymajcie się, na pewno wszystko będzie dobrze!!! Przesyłam Wam całą moją dobrą energię!!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. współczuję, życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Ci strasznie!!! Życzę Mężowi jak najszybszego powrotu do zdrowia, a Tobie dużo siły, pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze!!! pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi przykro, pozostaje mi jedynie życzyć jak najszybszego powrotu do zdrowia dla Twojego męża.
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję Wam strasznie. Mam nadzieję, że Twój mąż szybko wyzdrowieje...
    A takim idiotom, którzy jeżdżą po alkoholu powinni od razu zabieram prawo jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuje strasznie i szybkiego powrotu do zdrowia dla meża !!!! Trzymajcie się !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi przykro! Mam nadzieję, że Twój mąż szybko wróci do zdrowia, trzymam kciuki! I nie martw się kochanieńka, na pewno wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj się:* najważniejsze to nie tracic wiary! wszystko jest po coś i na pewno bedzie wszystko dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)