wtorek, 6 lipca 2010

Grey

Dziś przedstawiam dwa moje nowe nabytki z wyprzedaży. Szara tunika z H&M i naszyjnik z Reserved który pokochałam. Ogólnie jestem zawiedziona wyprzedażami bo nic ciekawego nie było moim zdaniem. Oprócz tych dwóch rzeczy kupiłam tunike khaki z pagonami w Zarze, pasek w Reserved i t-shirt w NY. Ale to już pokaże innym razem. A no i dzisiaj pokazuje buty. Pewnie zaraz odezwą się głosy że nie powinnam nosić tak krótkich tunik przy moich masywnych nogach.Może i nie powinnam ale w tym zestawie czułam się wspaniale :) Do tego buty są na obcasie więc noga się wydłuża :)



Tunika- h&m
legginsy-bershka
naszyjnik- reserved
buty-deichmann
zegarek-michael kors

12 komentarzy:

  1. się zgrałyśmy z kolorami dziś :) fantastyczny naszyjnik!

    http://matkapolkawuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań, przestań! Jesteś kobietą i śmiesznie by wyglądało gdybyś ważyła 30kg! ;)) Mi się bardzo podoba. Uwielbiam szarości! I ten naszyjnik..
    Chyba wybiorę się aż na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jestem zawiedziona wyprzedażami, ale widzę, że Tobie udało się wyłowić niezłe cudeńka, szczególnie naszyjnik! jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śmieszne palce u stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja ich nie lubie przez to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śmiem twierdzić, że szary jest moim ulubionym kolorem. Na wyprzedażach sam shit. Bardzo dobrze wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome necklace!!
    I adore your simple outfit<3

    XX
    http://tokyofashionholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow u mnie nie bylo takieg naszyjnika w reserved ale mi podoba sie tez bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja też nie jestem zachwycona tegorocznymi wyprzedażami, choć udało mi się kupić taniej parę upatrzonych rzeczy, jutro jadę do Łodzi to zobaczę co w galeriach piszczy, :D podobno druga tura już ruszyła ;)
    ładnie Ci w szarym, nogami się nie przejmuj,są jak najbardziej ok :)
    bardzo przyjemmy dla oka blog,będę go odwiedzać,zapraszam do mnie :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)