czwartek, 5 czerwca 2014

Mix z telefonu cz.2

Dzisiaj przychodzę do was z 2  częścią zdjęć z telefonu z ostatniego czasu :)
Zapraszam do oglądania
Pyszny dietetyczny obiadek na parze 
Śniadanko-Owsianka z borówkami, polskimi truskawkami! i bananem
Rzodkieweczka z mojego ogródka

Maska z olejkiem arganowym z Biovax oraz balsam Lirene BB. Zrobie osobną recenzje o tych produktach :

Wczorajsze zakupy kosmetyczne
Odtłuszczacz do paznokci z Sensique, Isana olejek pod prysznic oraz puder ryżowy PAESE

zestaw do zadań specjalnych eliminujący żółtawy odcień blondu

Zapraszam was również na mój INSTAGRAM tam zdjęcia są dodawane na bieżąco

11 komentarzy:

  1. czekam na recenzje balsamu lirene, strasznie mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  2. To owocowe sniadanko musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon Joanny- pozostawial na moich włosach fiolet ://

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę,gdzie kupiłaś tę srebrną płukankę?! Nigdzie nie mogę jej dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nabrałam ochoty na ogródkowe pyszności :)
    P.s. Ostatnio miałam okazję wypróbować z BIOVAXU odżywkę do włosów intensywnie regenerującą. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam tego szamponu, od samego początku rozjaśniania, ale nieco mi przesuszał włosy... ale od czasu do czasu jak zastosuję to jest ok. Kupiłam też płukankę ale nie srebrną a fioletową i sama nie wiem, bo w sumie mi włosy barwi na czerwono :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lineczko!
    Jako, że jesteś mamą chciałabym Cię zaprosić do dyskusji na moim FanPage'u: https://www.facebook.com/plotkarra
    pt. - z jakimi problemami jako przyszłe mamy spotkałyście się na swojej drodze w oczekiwaniu na maleństwo. Sprawmy by życie przyszłych mam - było łatwiejsze. :)
    Czekamy na Ciebie :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lineczko, gdzie Ty się podziewasz? Tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana jestem tylko troszkę zabiegana :) dużo spraw na głowie:) w najbliższym czasie coś naskrobie. Zawsze zapraszam na Instagram tam często jestem. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na mazury w każdej chwili :)))!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)