środa, 27 stycznia 2016

LOVELY PERFECT LINE KREDKA DO UST-MÓJ HIT!

Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki i kredki do ust. Zwłaszcza te które dość długo utrzymują się na ustach.Będąc w Rossmannie przez przypadek natrafiłam na kredki z Lovely. Okazało się, że jest to świetny produkt za śmieszne pieniądze.
Najpierw kupiłam jedną,ale kiedy okazało się, że są naprawdę dobre dokupiłam jeszcze dwie.


Kredki traktuje nie jak konturówki ale jak pomadki.Ładnie suną po ustach i są miękkie. jedyny minus to taki, że trzeba je przez to często temperować.Dają półmatowy efekt na ustach (uwielbiam) i nie wysuszają.Najlepsze jest to, że trzymają się cały dzień! Dosłownie! Cena ich to 5,99 zł więc naprawdę żal było nie wziąć

Zaczynając od dołu nr 1 brudny róż,nr 2  ciemna fuksja i nr 3 czerwień pomieszana z pomarańczą.



Jeśli więc lubicie tego typu produkty,biegnijcie do Rossmanna :)

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak wyglądają na ustach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. brudny róż, piękny odcień - zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brudny roz jest przepiekny!
    Zapraszam do siebie, nowy post na: http://douux.blogspot.com
    Mam nadzieje, ze sie spodoba i zidtaniesz na dluzej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ;)